10 טון - מידע כללי

הסומו עשרה טון היא התשובה המרווחת והמפנקת למשאית במשקל בינוני. היא יודעת להוביל כמעט שישה טון (בתלות בארגז) כל היום, ולהסיע אותך בנוחות בקאבינה מרווחת ומוארת, העומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

איסוזו סומו 10 טון היא המשאית הנמכרת ביותר בקבוצת המשקל שלה. לפופולאריות הזו יש יתרון ממש עבורך: המוסכים מכירים אותה היטב ויודעים לטפל בה, וכשתרצה למכור אותה, היא תשמור על מחירה טוב יותר מכל משאית אחרת.

למנוע האיסוזו היפני 210 כ"ס נמרצים, והשילוב עם תיבת הילוכים רובוטית ניסטרוניק יוצר משאית יעילה ועמידה לשנים ארוכות. המשאית מצויידת כסטנדרט במגביל מהירות – המבטיח בלאי נמוך יותר ונותן לך שליטה מלאה בצריכת הדלק. למרות כושרה וכישוריה, הסומו עשרה טון אינה זקוקה, כמובן, לרשיון מוביל.

איסוזו היא אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם, ויצרנית המשאיות הגדולה ביפן, עם למעלה מ-300 אלף יחידות מדי שנה – מספר עצום במונחי משאיות. איסוזו היא חברה עצמאית, וככזו היא שומרת בקנאות על איכות מוצריה באמצעות הקפדה על פיתוח ויצור עצמיים של הרכיבים המרכזיים: מנוע, תיבת הילוכים, תא נהג וסרנים. יכולותיה הגבוהות של איסוזו

אפשרו לה להשיק סדרת מנועים מודרניים מתוצרתה העומדת בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6.

 

 

 

בטיחות

בטיחות

תיבת ההילוכים ניסטרוניק, המוצעת כאופציה, מאפשרת חסכון בדלק, הקטנה בבלאי הבלמים והסוף להחלפת מצמד. יחד עם הגבלת המהירות, מבטיחה האיסוזו סומו עלות תפעול מינימלית, ליעילות מירבית.

ככל משאיות איסוזו בישראל, גם ל- 10 טון שפע אביזרי בטיחות כסטנדרט: מערכת מובנית לשמירת הנתיב, זוג כריות אוויר, קדם-מותחנים לחגורות הבטיחות ותא נהג מודרני ולכן גם חסון במיוחד.

מפרט המשאית

WB בסיס גלגלים 4060 4660 4990 5320
OAL אורך כללי 7666 8655 9154 9662
ROH שלוחה אחורית מירבית 2436 2796 2994 3192
CE אורך מרכב מירבי 5785 6745 7273 7801
BW רוחב מרכב מירבי 2550
EH גובה השלדה במרכז הסרן האחורי (לא עמוס) 877
OH גובה מירבי של תא הנהג (לא עמוס) 2510
  רדיוס סיבוב (בין קירות,מ') 7.4 8.1 8.7 9.0
  רדיוס סיבוב (בין מדרכות,מ') 6.5 7.3 7.8 8.2
בסיס גלגלים 4060 4660 4990 5320
משקל כולל מורשה 9950
  ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוק
משקל עצמי 3530 3555 3555 3580 3595 3620 3605 3630
משקל עצמי,סרן קדמי 2295 2315 2320 2340 2335 2355 2385 2405
משקל עצמי, סרן אחורי 1235 1240 1235 1240 1260 1265 1220 1225
עומס טכני מירבי, סרן קדמי 4000
עומס טכני מירבי, סרן אחורי 7600
כושר העמסה לפני מרכב 6420 6395 6395 6370 6355 6330 6345 6320
דגם יצרן  איסוזו יפן, דגם 4HK1
תצורת מנוע מנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, גל זיזים עילי, ארבעה שסתומים לצילינדר
מערכת הזרקה אלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה
גידוש מגדש טורבו בגאומטריה משתנה, מצנן ביניים (אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהצנן, ליעילות מירבית
מערכת הפליטה  יורו 6, מצנן EGR, מערכת DPD (זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון), הפחתת החנקות (NOx) באמצעות הזרקת אוריאה
נפח המנוע (סמ"ק) 5193
מהלך x קדח (מ"מ) 115x125
הספק מירבי  210 כ"ס ב-2400 סל"ד
מומנט מירבי 704 נ"מ ב-1600 סל"ד
דגם ויצרן  איסוזו יפן, דגם MZW6F
תצורה שישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
טווח יחסי העברה 6.615-0.722
הינע סופי 4.875
תיה"ל ידנית תיה"ך ידנית, מצמד יבש, מתכוונן-אוטומטית, 350 מ"מ
תיה"ל רובוטית ניסטרוניק כאופציה:תיה"ל רובוטית , העברת הילוכים מבוקרת סולונאיד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים 
תצורה שלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה בשחור
רוחב המסגרת 840 מ"מ
חתך המסגרת (מ"מ) 225X70X6
נפח מיכל הדלק (ל') 140,חסכונית באוריאה, עם מיכל adblue בנפח 16 ליטרים בלבד
צמיגים 235/75R17.5C, זוג צמיגים על האופנים האחורים
סרן  קדמי קורה בצורת I
סרן אחורי סרן צף, 368 מ"מ
מערכת הבלימה   משולבת אוויר-הידראולית, מעגל כפול,ABS, רפידות ללא אסבסט, בלמנוע,בלם היד פנאומטי, בגלגלים האחוריים
בלמים לפנים/מאחור בלמי תוף לפנים 320X120, בלמי תוף מאחור 320X145
מערכת ההיגוי הגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
מתלים לפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב (בסרן הקדמי)
חשמל תמסורת CANBUS, חשמל 24 וולט, אלטרנטור 24 וולט אמפר,ז וג מצברים 90 א"ש
תצורה תוצרת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נרכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושבים מושב הנהג עם שיכוך פנאומטי ISRI, ספסל לשני נוסעים
אבזור נוחות מערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT. תאי אחסון רבים.
אבזור בטיחות בקרת סטייה מנתיב (LDWS) ףבקרת יציבות אלקטרונית(EVSC) להפחתת סכנת ההתהפכות, בקרת אחיזה, מערכת ABS, זוג כריות אוויר, חגורות בטיחות קדמיות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים, מגביל מהירות לחסכון בדלק ובבלאי, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה.