6.5 טון - מידע כללי

השילוב האידיאלי להובלה עירונית: כושר תמרון מצויין, פשטות תפעול, חסכון בהוצאות וכמובן השרידות והשירות של איסוזו.

ה- 6.5 משתייכת לסדרת המשאיות הנמכרת ביותר בישראל, המובילה ברציפות את המכירות בקבוצה 6-9 טון מאז שנת 1998. להובלה הזו יש חשיבות גם עבורך: המוסכים מכירים אותה היטב ויודעים לטפל בה, וכשתרצה למכור אותה, היא תשמור על מחירה טוב יותר מכל משאית אחרת.

למרות הממדים הצנועים, ל- 6.5 נתונים מרשימים – עם משקל עצמי של כ- 2.5 טון, היא יודעת לתת מענה גם למעמס של שלושה טון, בהתאם לארגז כמובן. בנוסף, מוצעת המשאית גם בגרסת תא צוות, שהופך שימושי במיוחד בעבודות תשתית.

איסוזו היא אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם, ויצרנית המשאיות הגדולה ביפן, עם למעלה מ-300 אלף יחידות מדי שנה – מספר עצום במונחי משאיות. איסוזו היא חברה עצמאית, והיא שומרת בקנאות על איכות מוצריה באמצעות הקפדה על פיתוח ויצור עצמיים של הרכיבים המרכזיים: מנוע, תיבת הילוכים, תא נהג וסרנים. יכולותיה הגבוהות של איסוזו אפשרו לה להשיק סדרת מנועים מודרניים שהיא מייצרת בעצמה, העומדת בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6.

בטיחות

בטיחות

תיבת ההילוכים הרובוטית ניסטרוניק, המוצעת כאופציה, מאפשרת חסכון בדלק, הקטנה בבלאי הבלמים ומבשרת את הסוף להחלפת מצמד. יחד עם הגבלת המהירות, מבטיחה האיסוזו סומו עלות תפעול מינימלית, ליעילות מירבית.

ככל משאיות איסוזו בישראל, גם ל- 6.5 שפע אביזרי בטיחות כסטנדרט: מערכת מובנית לשמירת הנתיב, זוג כריות אוויר, קדם-מותחנים לחגורות הבטיחות ותא נהג מודרני ולכן גם חסון במיוחד.

 

מפרט המשאית

WB בסיס גלגלים 3395 3845 3395 תא צוות
OAL אורך כללי 6542 7262 6542
ROH שלוחה אחורית מירבית 2037 2307 2037
CE אורך מרכב מירבי 4792 5512 3742
BW רוחב מרכב מירבי 2190
EH גובה השלדה במרכז הסרן האחורי (לא עמוס) 760
OH גובה מירבי של תא הנהג (לא עמוס) 2250
  רדיוס סיבוב (בין קירות, מ') 6.9 7.8 6.9
  רדיוס סיבוב (בין מדרכות, מ') 6.3 7.2 6.3
בסיס גלגלים 3395 3845 3395 תא צוות
משקל כולל מורשה 6500
  ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק
משקל עצמי 2515 2550 2545 2580 2775 2810
משקל עצמי, סרן קידמי 1670 1695 1660 1685 1805 1830
משקל עצמי, סרן אחורי 845 855 885 895 970 980
עומס טכני מירבי, סרן קידמי 2400
עומס טכני מירבי, סרן אחורי 4600
כושר העמסה לפני מרכב  3985 3950 3955 3920 3725 3690
דגם איסוזו יפן, דגם 4JJ1 מנוע D-Core הדור הבא                                                                                
תצורת מנוע מנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, שני גלי זיזים עיליים, ארבעה שסתומים לצילינדר
מערכת ההזרקה אלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה, מזרק 8 חורים לצריכת דלק נמוכה
גידוש מגדש טורבו בגאומטריה משתנה, מצנן ביניים (אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
מערכת הפליטה יורו 6, מצנן EGR, מערכת DPD, (זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון), הפחתת החנקות(NOx), באמצעות הזרקת אוריאה
נפח המנוע (סמ"ק) 2999
מהלך x קדח (מ"מ) 104.9x95.4 
הספק מירבי 150 כ"ס ב-2800 סל"ד
מומנט מירבי 375 נ"מ ב-2800-1600 סל"ד
דגם ויצרן איסוזו יפן, דגם MYY6S
תצורה שישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
טווח יחסי העברה  5.979-0.759
הינע סופי 4.56
תיה"ל ידנית תיה"ל ידנית, מצמד יבש,מתכוונן-אוטומטית, 300 מ"מ
תיה"ל רובוטית ניסטרוניק כאופציה: תיה"ל רובוטית, העברת הילוכים מבוקרת סולנואיד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, ממיר מומנט, נעילת ההילוך הישיר
תצורה שלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
רוחב המסגרת 750 מ"מ
חתך המסגרת(מ"מ)  214x70x5  
נפח מיכל הדלק (ל')  100. חסכונית באוריאה, עם מיכל Adblue בנפח 16 ליטרים בלבד
צמיגים 215/75R17.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
סרן קדמי קורה בצורה I
סרן אחורי סרן צף, 300 מ"מ
מערכת הבלימה מערכת ABS, בקרת יציבות אלקטרונית, סיוע חירום למערכת הבלימה, ASR(מערכת למניעת סחרור צמיגים), EBD (מערכת אלקטרונית לחלוקת עומסי בלימה), רפידות ללא אסבסט,בלמנוע, בלם היד על גל תיבת ההילוכים
בלמים לפנים/מאחור בלמי דיסק מאווררים 293X40 מ"מ לפנים ומאחור
מערכת ההיגוי הגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
מתלים לפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב
חשמל 24 וולט, אלטרנטור 90 אמפר,זוג מצברים 80 א"ש
תצורה תצורת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נרכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושבים מושב הנהג עם שיכוך הידראולי(תא צוות: מושב אורטופדי), ספסל אחורי לארבעה
אבזור נוחות מערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT. תאי אחסון רבים
אבזור בטיחות בקרת סטייה מנתיב (LDWS),בקרת יציבות אלקטרונית(EVSC)להפחתת סכנת ההתהפכות. בקרת אחיזה, מערכת ABS,זוג כריות אוויר, חגורות בטיחות קדמיות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים,מגביל מהירות לחיסכון בדלק ובבלאי, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה