הובלות קטנות כגדולות - טיפים ומידע

בין אם במהלך מעבר דירה, משרד, או רכישת רהיטים חדשים- כל אחד נתקל בשלב בחיים בו הוא זקוק להובלה כזו או אחרת. כשמדובר על העברת דירה שלמה בדרך כלל אין כל בעיה, אך מה קורה כאשר יש מעט תכולה? או בעת רכישת רהיט בודד, או אפילו רצון לשינוע מכשיר אלקטרוני כזה או אחר למקום חפצכם? בדרך כלל נתקל הלקוח בבעייה משום שאינו מעוניין לשלם מחיר על הובלה גדולה, לרוב הוא מניח מחיר יקר ולא תמיד יבחן כמה באמת עולה הובלה קטנה. לעיתים ינסה להעביר את המוצר בעצמו בדרכים עקלקלות: על גג המכונית, בתוכה, ישיג טנדר מחבר עם עגלה רעועה או כל דרך יצירתית שעולה לראשו, אך דבר זה עלול לעלות לו ביוקר.

קטן כגדול

כאמור, מוצרים בכל הגדלים צריכים להיות משונעים בדרך כזו או אחרת לבית הלקוח. לפעמים החברה ממנה נרכש המוצר תספק שינוע שכזה, אך פעמים רבות הלקוח יאלץ לפתור את העניין לבדו. חשוב להתייחס להובלה קטנה כהובלה לכל דבר במקום לחשוב שזה אפשרי להסתדר עם המוצר לבד. שינוע מקצועי, אחראי עם אנשים מנוסים יאפשר לפריטים החדשים להגיע למחוז חפצם בקלות, במהירות וללא כל כאב ראש.

במחיר - הגדול כן קובע

אחד היתרונות הגדולים בהזמנת הובלה קטנה במקום גדולה הוא העובדה שהעלות נמוכה בהרבה. לכל חברת הובלות מקצועית יש צי משאיות, טנדרים, ואפילו "ואנים" ייעודיים שיוכלו להעביר כל מוצר בדרך הבטוחה ביותר לביתו של הלקוח. ככל שהמוצר או המוצרים קטן יותר וככל שתופסים פחות מקום- כך המחיר המוצע ללקוח יהיה זול יותר. זאת מכיוון שאמצעי התחבורה לשינוע הוא קטן יותר, ואף מספר אנשי הצוות שצריכים לקחת חלק בהליך מצומצם יותר.

אלמנטים המשפיעים על המחיר

לכל הצעת מחיר המגיעה ללקוח נלקחים בחשבון מספר אלמנטים חשובים שכדאי להכיר. הראשון הוא כמובן סוג הפריט (רהיט/מוצר חשמל ועוד) בדגש על גודלו ומשקלו. שנית, מספר הפריטים להובלה שיקבעו את סוג אמצעי השינוע הנדרש. בנוסף כמובן קריטי להבין את מסלול ההובלה- מאיפה המשאית צריכה להעמיס והיכן היא פורקת את הפריטים. מספר הקומות שנדרש לעלות (אם בכלל) וכמובן קיומה או חוסר קיומה של מעלית. לבסוף, פרטים טכנים כמו אריזת המוצר ופריקתו קשורים גם הם להצעת המחיר המתקבלת.

חברה מקצועית ואמינה - שקט נפשי ללקוח

המחשבה על הובלת פריטים חדשים יכולה למנוע מלקוחות לרכוש את שרוצים, מחשש לחוסר יכולת לשנעם. הזמנת הובלה קטנה מחברה אמינה עם צוות מסור ומקצועי תפתור את הבעיה, ובעיקר תבטיח שקט נפשי ללקוח.