מידע טכני

איסוזו, יצרנית המשאיות היפנית הגדולה ביותר, פיתחה וממשיכה לשקוד על פיתוח המשאיות המתקדמות והאיכותיות ביותר. כתוצאה ישירה מכך עושות המשאיות שימוש במנועים מתקדמים, חסכוניים וידידותיים לסביבה. להלן המפרטים הטכניים המלאים. נשמח לעמוד לרשותך בפרטים נוספים.

מפרט לדגם 14 טון
WB בסיס גלגלים 4360 4990 5320 5560
OAL אורך כללי 7441 8431 8951 9331
BW רוחב מרכב מירבי 2550
EH גובה השלדה במרכז הסרן האחורי (לא עמוס) 770
OH גובה מירבי של תא הנהג (לא עמוס) 2510
  רדיוס סיבוב (בי קירות, מ') 8.42 9.43 9.96 10.4
  רדיוס סיבוב (בין מדרכות, מ') 7.74 8.75 9.28 9.67
בסיס גלגלים 4360 4990 5320 5560
משקל כולל מורשה 14000
  ידני  ניסטרוניק ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק ידני ניסטרוניק
משקל עצמי 4010 4040 4070 4100 4085 4115 4090 4120
משקל עצמי, סרן קדמי 2630 2650 2675 2695 2695 2715 2705 2725
משקל עצמי, סרן אחורי 1380 1390 1395 1405 1390 1400 1385 1395
עומס טכני מירבי, סרן קידמי 5000
עומס טכני מירבי, סרן אחורי 9000
כושר העמסה לפני מרכב 9990 9960 9930 9900 9915 9885 9910 9880
דגם יצרן איסוזו יפן, 4HK1-TCH
תצורת מנוע מנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, גל זיזים עילי, ארבעה שסתומים לצילינדרים
מערכת הזרקה אלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה
גידוש מגדש טורבו כפול (בלחץ גבוה ועם גאומטריה משתנה, ובלחץ נמוך) מצנן ביניים (אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
מערכת הפליטה יורו 6, מצנן EGR, מערכת DPD (זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון), הפחתת החנקות (NOx) באמצעות הזרקת אוריאה
נפח המנוע (סמ"ק) 5193
מהלך xקדח (מ"מ) 115x125
הספק מירבי 240 כ"ס ב-2400 סל"ד
מומנט מירבי 765 נ"מ ב-1600 סל"ד
דגם ויצרן איסוזו יפן, MZW6F
תצורה שישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
טווח יחסי העברה 6.615-0.722
הינע סופי 4.555
תיה"ל ידנית תיה"ל ידנית, מצמד יבש, מתכוונן-אוטומטית, 380מ"מ
תיה"ל רובוטית ניסטרוניק כאופציה: תיה"ל רובוטית, העברת הילוכים מבוקרת סולואוניד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, נעילת ההילוך הישר.
תצורה שלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
רוחב המסגרת 840 מ"מ
חתך המסגרת (מ"מ) 225X70X6
נפח המיכל (ל') 140 ליטר. חסכונית באוריאה, עם מיכל adblue בנפח 16 ליטר בלבד
צמיגים 265/70R19.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
סרן קדמי קורה בצורת I
סרן אחורי סרן צף,368 מ"מ
מערכת הבלימה משולבת אוויר-הידראולית, מעגל כפול, מערכת AEBS אינטרגלית להתראה מוקדמת בפני תאונת חזית-אחור ולבלימה אוטומטית במקרה חירום, עם אפשרות לכוונן הטווח הרצוי מהרכב שלפנים. ABS, רפידות ללא אסבסט, בלמנוע, בלם הדים פנאומטי בגלגלים האחוריים. כאופציה: תיבת הילוכים ניסטרוניק רובוטית עם  ASR (מערכת למניעת סחרור צמיגים) ומערכת לסיוע בזינוק בעלייה (HSA)
בלמים לפנים/לאחור מערכת בלמי אוויר, בלמי תוף 370X150
מערכת ההיגוי הגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
מתלים לפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב (בסרן הקדמי)
חשמל תמסרות CANBUS, חשמל 24 וולט, אלטרנטור 24 וולט 90 אמפר, זוג מצברים 90 א"ש
תצורה תצורת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נאכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושבים מושב הנהג עם שיכוך פנאומטי ISRI, ספסל לשני נוסעים
אבזור נוחות מערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT.תאי אחסון רבים
אבזור בטיחות מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בלימה מתקדמת AEBS, בקרת יציבות אלקטרונית(AUSC) להפחתת סכנת ההתהפכות, בקרת אחיזה, מערכת ABS, בקרת שיוט נשלטת מגלגל הגה, זוג כריות אויר, שלוש חגורות בטיחות, חגורות בטיחות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים, מגביל מהירות, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה.