משאית 11 טון

לוגו ידית הילוכים
ידני | NEES
הספק מירבי 240 כ״ס ב-2,400
מרחקי סרנים (מ"מ) 4060 | 4660 | 4990 | 5320

איסוזו 11 טון היא התשובה המרווחת והמפנקת למשאית למכירה מבית איסוזו במשקל בינוני. היא יודעת להוביל כמעט שבעה טון (בתלות בארגז) כל היום, ולהסיע אותך בנוחות בקאבינה מרווחת ומוארת, העומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.
איסוזו 10-11 טון הן המשאיות הנמכרות ביותר בקבוצת המשקל שלהן. לפופולאריות הזו יש יתרון ממש עבורך: המוסכים מכירים אותה היטב ויודעים לטפל בה, וכשתרצה למכור אותה, היא תשמור על מחירה טוב יותר מכל משאית חדשה אחרת.
למנוע האיסוזו היפני 210 כ"ס נמרצים, והשילוב עם תיבת הילוכים רובוטית ניסטרוניק יוצר משאית יעילה ועמידה לשנים ארוכות. המשאית מצויידת כסטנדרט במגביל מהירות – המבטיח בלאי נמוך יותר ונותן לך שליטה מלאה בצריכת הדלק. למרות כושרה וכישוריה, הסומו עשרה טון אינה זקוקה, כמובן, לרשיון מוביל.
איסוזו היא אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם, ויצרנית המשאיות הגדולה ביפן, עם למעלה מ-300 אלף יחידות מדי שנה – מספר עצום במונחי משאיות. איסוזו היא חברה עצמאית, וככזו היא שומרת בקנאות על איכות מוצריה באמצעות הקפדה על פיתוח ויצור עצמיים של הרכיבים המרכזיים: מנוע, תיבת הילוכים, תא נהג וסרנים. יכולותיה הגבוהות של איסוזו
אפשרו לה להשיק סדרת מנועים מודרניים מתוצרתה העומדת בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6.

בסיס גלגלים
אורך כללי
שלוחה אחורית מירבית
אורך מרכב מירבי
רוחב מרכב מירבי
גובה השלדה במרכז הסרן האחורי ( לא עמוס )
גובה מירבי של תא נהג ( לא עמוס)
רדיוס סיבוב ( בין קירות, מטר )
רדיוס סיבוב ( בין מדרכות , מטר )
4060
4660
4990
5320
7666
8655
9154
9682
2436
2796
2994
3192
5785
6745
7273
7801
2550
877
2510
7.4
8.1
8.7
9.0
6.5
7.3
7.8
8.2
בסיס גלגלים
משקל כולל מורשה
גיר
משקל עצמי
משקל עצמי , סרן קדמי
משקל עצמי , סרן אחורי
עומס טכני מירבי , סרן קדמי
עומס טכני מירבי , סרן אחורי
כושר העמסה לפני מרכב
4060
4660
4990
11000
ידני
Ness
ידני
Ness
ידני
Ness
3630
3655
3655
3680
3695
3720
2385
2405
2410
2430
2425
2445
1245
1250
1245
1250
1270
1275
4000
7600
7370
7345
7345
7320
7305
6280
דגם יצרן
תצורת מנוע
מערכת הזרקה
גידוש
מערכת הפליטה
נפח המנוע (סמ"ק )
מהלך X קדח (מ"מ)
הספק מירבי
ממונט מירבי
איסוזו יפן, דגם 4HK1
מנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, גל זיזים עילי, ארבעה שסתומים לצילינדר
אלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה,
מגדש טורבו בגאומטריה משתנה,מצנן ביניים(אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
יורו 6, מצנן EGR,מערכת DPD(זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון),הפחתת החנקות(NOx) באמצעות הזרקת אוריאה
5193
115X125
210 כ"ס ב-2400 סל"ד
704 נ"מ ב-1600 סל"ד
דגם ויצרן
תצורה
טווח יחסי העברה
הינע סופי
תיבת הילוכים ידנית
תיבת הילוכים NESS ( אופציה )
איסוזו יפן, MZW6F
שישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
0.722-6.615
4.875
מצמד יבש, מתכוונן-אוטומטית, 350 מ"מ
העברת הילוכים מבוקרת סולונואיד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, נעילת ההילוך הישיר
תצורה
רוחב המסגרת
חתך המסגרת (מ"מ)
נפח מיכל הדלק (ל')
צמיגים
סרן קדמי
סרן אחורי
מערכת הבלימה
בלמים לפנים/מאחור
מערכת ההיגוי
מתלים
חשמל
שלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
840 מ"מ
225X70X6
140 ליטר, חסכונית באוריאה, עם מיכל adblue בנפח 16 ליטר בלבד
235/75R17.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
קורה בצורת I
סרן צף, 368 מ"מ
משולבת אוויר-הידראולית, מעגל כפול,ABS, רפידות ללא אסבסט, בלמנוע,בלם היד פנאומטי, בגלגלים האחוריים
בלמי תוף לפנים 320X120, בלמי תוף מאחור 320X145
הגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
לפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב (בסרן הקדמי )
תמסורת CANBUS, חשמל 24 וולט, אלטרנטור 24 וולט אמפר, זוג מצברים 90 א"ש
תצורה
מושבים
אבזור נוחות
אבזור בטיחות
תוצרת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נרכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושב הנהג עם שיכוך פנאומטי ISRI, ספסל לשני נוסעים
מערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT, תאי אחסון רבים
בקרת סטייה מנתיב (LDWS) ףבקרת יציבות אלקטרונית(EVSC) להפחתת סכנת ההתהפכות, בקרת אחיזה, מערכת ABS, זוג כריות אוויר, חגורות בטיחות קדמיות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים, מגביל מהירות לחסכון בדלק ובבלאי, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה.