ליסינג למשאיות - כל מה שחשוב לדעת

ליסינג
/
צוות UTI||זמן קריאה 4 דק׳ בממוצע
/
משאיות נועדו להובלה ולעבודה מאומצת, ולכן, הן צריכות להיות תקינות וזמינות לאורך מרבית שעות היממה. משאיות פועלות בשירות מפעלי ייצור, חברות שיווק, חברות הובלה ועוד גורמים עסקיים ומוסדיים. עלות של משאית הינה גבוהה, יחסית, ולא כל עסק יכול לרכוש אותה במזומן. החשש הוא שהרכישה תכביד על תזרים המזומנים בטווח  המיידי או הארוך. גם חברות בעלות כיסים עמוקים נרתעות מרכישת משאיות במזומן. לכל אלו ולעסקים וגופים אחרים יש אפשרות טובה לרכוש משאיות בשיטת הליסינג. ליסינג או בשמו העברי החכר היא שיטה מעולה למימון רכישת ציוד, משאיות ורכבים. העיקרון העומד מאחורי הרעיון הוא שהרוכש מקבל לידיו את המשאית משתמש בה ומשלם עבורה בתשלומים.

ליסינג מימוני

שתי האופציות הפופולאריות ביותר הינן ליסינג מימוני וליסינג תפעולי וחברת איסוזו מאפשרת ללקוחותיה את שתיהן. לקוח אשר מקבל משאית בליסינג משלם עבורה בתשלומים חודשיים. במקרים רבים, התשלום נעשה מתוך ההכנסות והרווחים של העסק. כלומר: המשאית עובדת ומכניסה כסף שבעזרתו ממנים את רכישתה. לעסקים רבים השיטה הזאת, של ליסינג למשאיות,  אידיאלית בגלל שהיא איננה מכבידה על תזרים המזומנים.  ניתן לשלם מקדמה ראשונית אבל, במקרים רבים, ניתן לבצע את העסקה גם ללא מקדמה כלשהיא. יש לה גם יתרונות חשובים בנושא מיסוי בגלל שהיא ממירה הוצאה הונית (רכישת המשאית) בהוצאה פירותית. שיטת הליסינג למשאיות  מספקת שקט נפשי ומאפשרת לבעל העסק להשקיע מרץ ומשאבים נפשיים בניהול העסק.

ליסינג תפעולי

עסקים אשר רוצים לשדרג את השיטה בוחרים בליסינג תפעולי. בנוסף לתשלום עבור המשאית משלם העסק תשלום עבור טיפולים, תחזוקה, ביטוח, ולמעשה, חברת הליסינג היא אשר דואגת לכל הצד הטכני תפעולי של  הלקוח.

אחזקה

כל נושא תחזוקת הרכב על בעיותיו השונות נעשה על ידי חברת הליסינג. כל משאית מטופלת באופן בלעדי ודואגים לטיפולים יזומים בה, לתחזוקה שוטפת, לביצוע טסט שנתי, לתיקונים נדרשים ועוד. במקרים רבים  משרת קצין רכב בעסק מיותרת ונוצר חיסכון נוסף. (המשרה נדרשת בנסיבות שונות ועל פי החוק). משאיות מטופלות היטב תבצענה את העבודה היטב וגם תשמורנה על ערכן. שירות וזמינות - ליסינג תפעולי למשאית מאפשר מתן טיפול מקצועי ביותר בגלל רמת השירות, הניסיון והידע של מנהלי שירות הליסינג.  מעבר לטיפולים הסדירים הם זמינים כל  העת ויכולים לתת מענה מיידי לתקלות פתאומיות.

תיעוד

כל משאית רשומה במאגר הממוחשב וכל טיפול או תיקון בה נרשמים. כך ניתן ללמוד על ההיסטוריה שלה, והדבר נחוץ בשוטף וגם בעת מכירתה.

תשלום קבוע

ליסינג תפעולי למשאית  מחושב על פי פרמטרים שכוללים מחיר, תקופת החזרה, ריבית ועוד. כל לקוח יודע בדיוק את הסכום החודשי הקבוע אותו הוא משלם, ולכן, הוא יכול לקחת אותו בחשבון בתזרים המזומנים השוטף וגם בעת תכנון כספי עתידי.

ייעוץ מקצועי

מומחי המכירות של איסוזו והיועצים המקצועיים המועסקים על ידה יכולים לסייע לכל לקוח מתלבט. הם יפרסו לפניו מספר תכניות ליסינג למשאיות  אפשריות וינסו לתת לו את תנאי התשלום הנוחים האפשריים ביותר. הם ילוו אותו בעת ביצוע העסקה מהרגע הראשון ועד להשלמתה. יועצים אלו ואחרים יכולים לייעץ גם בחלוף מועד ההלוואה. בנקודת זמן כזאת יכול הלקוח לשלם את יתרת התשלום עבור המשאית ולרכוש אותה או ללכת לעסקה חדשה שבמסגרתה הוא ירכוש משאית חדשה. מומלץ לרכוש משאיות מבית איסוזו שנחשבות למשאיות מעולות. החברה הבינלאומית משווקת משאיות מגוונות בנפחים שונים שנועדו למטרות הובלה רבות. משאיות איסוזו משרתות נאמנה ציבור גדול מאוד של לקוחות וניתן לראותן נוסעות על כבישי הארץ לאורך כל שעות היממה.