מידע טכני

איסוזו, יצרנית המשאיות היפנית הגדולה ביותר, פיתחה וממשיכה לשקוד על פיתוח המשאיות המתקדמות והאיכותיות ביותר. כתוצאה ישירה מכך עושות המשאיות שימוש במנועים מתקדמים, חסכוניים וידידותיים לסביבה. להלן המפרטים הטכניים המלאים. נשמח לעמוד לרשותך בפרטים נוספים.

מפרט לדגם 14 טון
WBבסיס גלגלים43604990532055606000
OALאורך כללי8146 9154 9682 10066 10770
BWרוחב מרכב מירבי2508 
EHגובה השלדה במרכז הסרן האחורי (לא עמוס)795 
OHגובה מירבי של תא הנהג (לא עמוס)2595 
 רדיוס סיבוב (בי קירות, מ')8.429.439.9610.411.2
 רדיוס סיבוב (בין מדרכות, מ')7.748.759.289.6710.3
בסיס גלגלים43604990532055606000
משקל כולל מורשה14000
 ידני ניסטרוניקידניניסטרוניקידניניסטרוניקידניניסטרוניקידני ניסטרוניק
משקל עצמי401040404070410040854115409041204100 4130 
משקל עצמי, סרן קדמי263026502675269526952715270527252715 2735 
משקל עצמי, סרן אחורי138013901395140513901400138513951385 1395 
עומס טכני מירבי, סרן קידמי5000
עומס טכני מירבי, סרן אחורי9000
כושר העמסה לפני מרכב999099609930990099159885991098809900 9870 
דגם יצרןאיסוזו יפן, 4HK1-TCH
תצורת מנועמנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, גל זיזים עילי, ארבעה שסתומים לצילינדרים
מערכת הזרקהאלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה
גידושמגדש טורבו כפול (בלחץ גבוה ועם גאומטריה משתנה, ובלחץ נמוך) מצנן ביניים (אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
מערכת הפליטהיורו 6, מצנן EGR, מערכת DPD (זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון), הפחתת החנקות (NOx) באמצעות הזרקת אוריאה
נפח המנוע (סמ"ק)5193
מהלך xקדח (מ"מ)115x125
הספק מירבי240 כ"ס ב-2400 סל"ד
מומנט מירבי765 נ"מ ב-1600 סל"ד
דגם ויצרןאיסוזו יפן, MZW6F
תצורהשישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
טווח יחסי העברה6.615-0.722
הינע סופי4.555
תיה"ל ידניתתיה"ל ידנית, מצמד יבש, מתכוונן-אוטומטית, 380מ"מ
תיה"ל רובוטית ניסטרוניקכאופציה: תיה"ל רובוטית, העברת הילוכים מבוקרת סולואוניד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, נעילת ההילוך הישר.
תצורהשלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
רוחב המסגרת840 מ"מ
חתך המסגרת (מ"מ)225X70X6
נפח המיכל (ל')140 ליטר. חסכונית באוריאה, עם מיכל adblue בנפח 16 ליטר בלבד
צמיגים265/70R19.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
סרן קדמיקורה בצורת I
סרן אחוריסרן צף,368 מ"מ
מערכת הבלימהמשולבת אוויר-הידראולית, מעגל כפול, מערכת AEBS אינטרגלית להתראה מוקדמת בפני תאונת חזית-אחור ולבלימה אוטומטית במקרה חירום, עם אפשרות לכוונן הטווח הרצוי מהרכב שלפנים. ABS, רפידות ללא אסבסט, בלמנוע, בלם הדים פנאומטי בגלגלים האחוריים. כאופציה: תיבת הילוכים ניסטרוניק רובוטית עם  ASR (מערכת למניעת סחרור צמיגים) ומערכת לסיוע בזינוק בעלייה (HSA)
בלמים לפנים/לאחורמערכת בלמי אוויר, בלמי תוף 370X150
מערכת ההיגויהגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
מתליםלפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב (בסרן הקדמי)
חשמלתמסרות CANBUS, חשמל 24 וולט, אלטרנטור 24 וולט 90 אמפר, זוג מצברים 90 א"ש
תצורהתצורת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נאכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושביםמושב הנהג עם שיכוך פנאומטי ISRI, ספסל לשני נוסעים
אבזור נוחותמערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT.תאי אחסון רבים
אבזור בטיחותמערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בלימה מתקדמת AEBS, בקרת יציבות אלקטרונית(AUSC) להפחתת סכנת ההתהפכות, בקרת אחיזה, מערכת ABS, בקרת שיוט נשלטת מגלגל הגה, זוג כריות אויר, שלוש חגורות בטיחות, חגורות בטיחות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים, מגביל מהירות, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה.