6.5 טון - מידע כללי

השילוב האידיאלי להובלה עירונית: כושר תמרון מצויין, פשטות תפעול, חסכון בהוצאות וכמובן השרידות והשירות של איסוזו.

ה- 6.5 משתייכת לסדרת המשאיות הנמכרת ביותר בישראל, המובילה ברציפות את המכירות בקבוצה 6-9 טון מאז שנת 1998. להובלה הזו יש חשיבות גם עבורך: המוסכים מכירים אותה היטב ויודעים לטפל בה, וכשתרצה למכור אותה, היא תשמור על מחירה טוב יותר מכל משאית אחרת.

למרות הממדים הצנועים, ל- 6.5 נתונים מרשימים – עם משקל עצמי של כ- 2.5 טון, היא יודעת לתת מענה גם למעמס של שלושה טון, בהתאם לארגז כמובן. בנוסף, מוצעת המשאית גם בגרסת תא צוות, שהופך שימושי במיוחד בעבודות תשתית.

איסוזו היא אחת מיצרניות המשאיות הגדולות בעולם, ויצרנית המשאיות הגדולה ביפן, עם למעלה מ-300 אלף יחידות מדי שנה – מספר עצום במונחי משאיות. איסוזו היא חברה עצמאית, והיא שומרת בקנאות על איכות מוצריה באמצעות הקפדה על פיתוח ויצור עצמיים של הרכיבים המרכזיים: מנוע, תיבת הילוכים, תא נהג וסרנים. יכולותיה הגבוהות של איסוזו אפשרו לה להשיק סדרת מנועים מודרניים שהיא מייצרת בעצמה, העומדת בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6.

בטיחות

בטיחות

תיבת ההילוכים הרובוטית ניסטרוניק, המוצעת כאופציה, מאפשרת חסכון בדלק, הקטנה בבלאי הבלמים ומבשרת את הסוף להחלפת מצמד. יחד עם הגבלת המהירות, מבטיחה האיסוזו סומו עלות תפעול מינימלית, ליעילות מירבית.

ככל משאיות איסוזו בישראל, גם ל- 6.5 שפע אביזרי בטיחות כסטנדרט: מערכת מובנית לשמירת הנתיב, זוג כריות אוויר, קדם-מותחנים לחגורות הבטיחות ותא נהג מודרני ולכן גם חסון במיוחד.

 

מפרט המשאית

WBבסיס גלגלים339538453395 תא צוות
OALאורך כללי654272626542
ROHשלוחה אחורית מירבית203723072037
CEאורך מרכב מירבי479255123742
BWרוחב מרכב מירבי2190
EHגובה השלדה במרכז הסרן האחורי (לא עמוס)760
OHגובה מירבי של תא הנהג (לא עמוס)2250
 רדיוס סיבוב (בין קירות, מ')6.97.86.9
 רדיוס סיבוב (בין מדרכות, מ')6.37.26.3
בסיס גלגלים339538453395 תא צוות
משקל כולל מורשה6500
 ידניניסטרוניקידניניסטרוניקידניניסטרוניק
משקל עצמי251525502545258027752810
משקל עצמי, סרן קידמי167016951660168518051830
משקל עצמי, סרן אחורי845855885895970980
עומס טכני מירבי, סרן קידמי2400
עומס טכני מירבי, סרן אחורי4600
כושר העמסה לפני מרכב 398539503955392037253690
דגםאיסוזו יפן, דגם 4JJ1 מנוע D-Core הדור הבא                                                                                
תצורת מנועמנוע דיזל, ארבעה צילינדרים בטור, שני גלי זיזים עיליים, ארבעה שסתומים לצילינדר
מערכת ההזרקהאלקטרונית, הזרקה ישירה, מסילת הזרקה בלחץ גבוה, מזרק 8 חורים לצריכת דלק נמוכה
גידושמגדש טורבו בגאומטריה משתנה, מצנן ביניים (אינטרקולר) גדול במיוחד, חיישני טמפרטורה ביציאה ובכניסה מהמצנן, ליעילות מירבית
מערכת הפליטהיורו 6, מצנן EGR, מערכת DPD, (זרז באמצעות מסנן קרמי וזרז חמצון), הפחתת החנקות(NOx), באמצעות הזרקת אוריאה
נפח המנוע (סמ"ק)2999
מהלך x קדח (מ"מ)104.9x95.4 
הספק מירבי150 כ"ס ב-2800 סל"ד
מומנט מירבי375 נ"מ ב-2800-1600 סל"ד
דגם ויצרןאיסוזו יפן, דגם MYY6S
תצורהשישה הילוכים קדמיים, מסונכרנים
טווח יחסי העברה 5.979-0.759
הינע סופי4.56
תיה"ל ידניתתיה"ל ידנית, מצמד יבש,מתכוונן-אוטומטית, 300 מ"מ
תיה"ל רובוטית ניסטרוניקכאופציה: תיה"ל רובוטית, העברת הילוכים מבוקרת סולנואיד אלקטרומגנטי, בורר הילוכים רציף, ממיר מומנט, נעילת ההילוך הישיר
תצורהשלדת פלדה בקשיחות גבוהה, מסומררת ומוברגת, צבועה שחור
רוחב המסגרת750 מ"מ
חתך המסגרת(מ"מ) 214x70x5  
נפח מיכל הדלק (ל') 100. חסכונית באוריאה, עם מיכל Adblue בנפח 16 ליטרים בלבד
צמיגים215/75R17.5C, זוג צמיגים על האופנים האחוריים
סרן קדמיקורה בצורה I
סרן אחוריסרן צף, 300 מ"מ
מערכת הבלימהמערכת ABS, בקרת יציבות אלקטרונית, סיוע חירום למערכת הבלימה, ASR(מערכת למניעת סחרור צמיגים), EBD (מערכת אלקטרונית לחלוקת עומסי בלימה), רפידות ללא אסבסט,בלמנוע, בלם היד על גל תיבת ההילוכים
בלמים לפנים/מאחורבלמי דיסק מאווררים 293X40 מ"מ לפנים ומאחור
מערכת ההיגויהגה מוגבר הידראולית, מוט הגה עם כיוונון לגובה ולמרחק
מתליםלפנים ומאחור: קפיצי עלים, בולמי זעזועים, מוט מייצב
חשמל24 וולט, אלטרנטור 90 אמפר,זוג מצברים 80 א"ש
תצורהתצורת איסוזו יפן, תא פלדה מחוזקת, נרכן לפנים, צבוע לבן, חלון אחורי, ספוילר גג
מושביםמושב הנהג עם שיכוך הידראולי(תא צוות: מושב אורטופדי), ספסל אחורי לארבעה
אבזור נוחותמערכת מולטימדיה יוקרתית בעלת מסך 6.2" הכוללת מערכת שמע, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית BT. תאי אחסון רבים
אבזור בטיחותבקרת סטייה מנתיב (LDWS),בקרת יציבות אלקטרונית(EVSC)להפחתת סכנת ההתהפכות. בקרת אחיזה, מערכת ABS,זוג כריות אוויר, חגורות בטיחות קדמיות חיצוניות מתכווננות לגובה ועם קדם-מותחנים,מגביל מהירות לחיסכון בדלק ובבלאי, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום קבועה