יתרונות בקניית משאית

יד שניהמשאיות דיזל
צוות UTI||זמן קריאה דק׳ בממוצע

משאית הינה כלי רכב שמיועד להובלת משאות, סחורות ומיטלטלין שונים.ולמעשה היא משמשת ככלי עבודה שמצוי בשירות של עסקים, מוסדות, מפעלים, חברות הובלה ועוד. משום כך, רכישת משאית נעשית לשימוש אינטנסיבי שנועד להוות חלק ממערך שמטרתו מתן שירות ללקוחות שונים. יש יתרונות רבים ומובהקים ברכישת משאית.

כלי רכב עוצמתי וחזק - משאית הינה כלי רכב גדול שמשקלו רב. הוא יציב מאוד בנסיעה על כבישים ויש לו נוכחות. משאית המיוצרת על ידי חברה בעלת מוניטין הינה אמינה מאוד ותפעל ברציפות וללא תקלות מורכבות לאורך שנים. היא תספק שירות קבוע ואמין לבעליה השונים והם יכולים לבסס ואף להרחיב באמצעותה את עסקי ההובלות או העסקים האחרים שברשותם. רכישת משאית אחת או יותר תשדרג את כמויות ההובלה והדבר יתרום להרמת איכות השירות, לשדרוג פעילות החברה ולתנופה חדשה ומחודשת לשירות ולעסקים.

הובלת סחורות ומשאות בכמות רבה - ניתן למצוא משאיות בנפחי טון שונים. יש מספר קטגוריות של משאיות, קלות, בינוניות וכבדות. המשותף לכולן היא היכולת להוביל כמויות רבות של סחורות. כל משאית, ולו הקלה ביותר, גדולה מכל טנדר שקיים בשוק. שטח האחסון בה גדול והיא ניידת ללא בעיה באזורים עירוניים וכפריים. כל לקוח יתאים את סוג המשאית לאופי השירות הנדרש.

בטיחות – משאית היא כלי בטוח מאוד. במהלך הנסיעה על הכביש יקפידו נהגים אחרים לנהוג בזהירות יתר לידה. במקרה, חלילה, של תאונה עם כלי רכב רכים אחרים נוסעי  המשאית יהיו בטוחים יותר. הנהג ממוקם גבוה מעל הכביש ושדה הראייה שלו רחב. הנסיעה במשאית יציבה מאוד בגלל גודלה, משקלה ומידות האורך והרוחב שלה. במשאיות מודרניות מותקנות מצלמות מכל הצדדים וכך יכול הנהג לתמרן בנסיעה לאחור ובכבישים צפופים.

מבצעי רכישה ומימון - רכישת משאית נחשבת להוצאה יקרה אבל כאשר היא נדרשת אזי יש צורך לעשות מאמץ כספי מרוכז לתשלום עבורה. חברת איסוזו יכולה להציע מסלולי רכישה נוחים כמו תשלום באשראי ובליסינג. כך, בשונה מתשלום במזומן ניתן לשלם בתשלומים חודשיים קבועים. אלו יכולים להיות ממומנים מהרווחים החודשים של העסק. כלומר: המשאית תורמת לרווח וכך מממנת את עצמה. שיטות תשלום אלו מסייעות מאוד לקבלת החלטה על רכישת משאית חדשה. כך ניתן לרכוש יותר ממשאית אחת ואפילו ניתן לגוון ברכישת משאית גדולה או קטנה יותר. יצרניות איסוזו והמשווקים שלהם בישראל מוכרים משאיות מגוונות לאורך כל  השנה. מדי פעם מתפרסמים מבצעי מכירות אותם כדאי לנצל. מבצעים כאלו נעשים, לרוב, עם השקת דגמים חדשים, כאשר נתקעים עם כמות משאיות לקראת סוף השנה ורוצים להיפטר מהמלאי ובעוד מצבים על פי שיקול דעת מנהלי  המכירות.

איסוזו

חברת איסוזו הינה אחת מיצרניות המשאיות הפופולאריות בישראל ומכירותיה מתבצעים גם במקומות שונים בעולם. האיכות והאמינות של משאיות מבית איסוזו ידועות לאורך שנים והמוניטין שלהם מלווה אותן לאורך זמן. השירות של החברה כולל ייעוץ, מסלולי מכירות מגוונים, וכן, שירות שניתן במוסכים ובמרכזי שירות הפרוסים בכל הארץ.  החברה מציעה משאיות למכירה בנפחי טון שונים, ניתן למצוא אצלה משאית למכירה מיד שנייה באיכות מעולה. היתרון ברכישת משאית כזאת מבית איסוזו נעוץ בעובדה שהיא מטופלת רק במוסכים חברה מורשים, ולכן, כל היסטורית הטיפול שלה נרשמת. כך, יכול הרוכש לבצע קנייה בטוחה לחלוטין. כמובן שניתנת לו הזכות לקחתה לבדיקה לפני קנייה. לאור כל זאת, כאשר מקבלים החלטה על רכישת משאית חדשה כדאי להביא בחשבון רכישה של אחת ממשאיות איסוזו. המבחר גדול וכל אחד יכול למצוא את מבוקשו.