משאיות קירור - לבחור נכון

בטיחותליסינגמשאיות דיזל
/
||זמן קריאה 4 דק׳ בממוצע
צי

הובלת סחורות, מיטלטלין ומוצרים שונים נעשים באמצעות כלי תחבורה שונים. חלק גדול מנפח ההובלות מתבצע באמצעות משאיות מסוגים שונים. יש פתוחות, בעלות ארגזים סגורים, משאיות קירור ועוד. הובלה בקירור חייבת להיעשות על ידי משאיות עליהן מותקנים מרכבי קירור מיוחדים שבנויים להובלת מצרכים מקוררים או קפואים. קניית משאית קירור או השכרתה נעשית בדרכים שונות הנפוצות והמקובלות בשוק.

שיטות רכישה

משאיות קירור למכירה נרכשות במזומן, ולרוב, מבצעים אותה גופים מסחריים ואחרים שיש להם אפשרות כספית לכך. בנוסף, ניתן לרכוש באשראי, בתשלומים על ידי נטילת הלוואות מגופים פיננסיים, או בשיטת ליסינג שמועדפת מאוד על ידי עסקים. הרעיון שעומד מאחרי עסקת ליסינג הוא שהמשאית משרתת את הלקוח אבל הבעלות עליה רשומה בחברת הליסינג. הלקוח ישלם תשלומים חדשים שאת חלקם או כולם הוא מממן מההכנסות שהעסק והמשאית מייצרים. ניתן לבחור בין ליסינג רגיל וליסינג תפעולי. טרייד אין היא שיטה נוספת והיא מתבצעת כאשר לרוכש יש משאית ישנה אותה הוא מבקש להחליף בחדשה. החברה רוכשת את המשאית במחיר שנקבע והרוכש משלם את ההפרש עבור החדשה, במזומן או בתשלומים.

ארגז הקירור

משאית קירור מורכבת משילוב של משאית מודרנית הבנויה לנסיעות ארוכות וממרכב עם יחידת קירור אשר מורכב על השלדה. המרכבים עצמם נבנים בטכנולוגיות מתקדמות ומחומרים המסוגלים לספק רמה גבוהה של בידוד. מפרט של מרכב קירור כולל דפנות בעובי של 50/80/100 מ"מ וגגות מבודדים שמונעים מחום השמש, מלחות ומים להיכנס. תחתית המרכב מבודדת אף היא ועשויה מעובי של לפחות 100 מ"מ. הרצפות מיוצרים מסוגי חומרים כמו: אלומיניום, נירוסטה, קומרלינג ועוד. דלתות המרכב עשויות באותה רמת עובי של המסגרת ויש בהם מנגנונים שונים למניעת בריחת קור בעת הסגירה. כל המרכבים עשויים מחומרים חזקים דוגמת עץ, אלומיניום ועוד ומחומרים מבודדים כמו פי וי סי, פוליאוריטן מוקצף, חומרים אפוקסיים ועוד. על המרכבים עצמם מתקינים יחידות קירור איכותיות אשר מתוכננות על פי ייעוד הקירור שלהן. טמפרטורות הקירור נעות בין 4 מעלות המתאימה למוצרים מצוננים ועד לטמפרטורה מינוס 17 שמיועדת לקפואים. תכנון דלתות הקירור נועד לפתיחה וסגירה מהירה למניעת איבוד קור. המטרה היא שהמוצרים המובלים לא יתקלקלו בדרך.

דגמי משאיות קירור

משאיות כאלו ישרתו כל עסק שמוביל סחורה בקירור בצורה הטובה ביותר. קניית משאית מבית איסוזו משמעותה רכישה מחברה בעלות מוניטין עולמי. ניתן למצוא משאיות בנפחים שונים שבין 6.5 טון ועד ל 14 טון. על כל משאית מכל דגם ניתן להתקין מרכב קירור וההחלטה על כך צריכה להתקבל על סמך הצרכים, ייעוד ההובלה, טעם הלקוח ועוד. משאיות קירור קטנות תתאמנה יותר לשטח עירוני צפוף, וכן הלאה. שירות מבית איסוזו

משאיות קירור להשכרה או למכירה מבית איסוזו הן משאיות שמיוצרות בשיטות מודרניות עם שפע של אביזרי בטיחות. המרכבים קשוחים וחזקים. מותקנים בהם מנועים בעלי עוצמה גדולה מאוד שאף חסכוניים בדלק. הנסיעה בהן בטוחה ושקטה יחסית, ותא הנהג מעוצב בהנדסת אנוש מתקדמת. כל אלו ואלמנטים נוספים גורמים לכך שהן בין המובילות בסוגן בעולם. שירותי התחזוקה, הטיפולים והתיקונים של חברת איסוזו מתבצעים בכל הארץ באמצעות רשת מוסכים של החברה ומוסכים אחרים המורשים לטיפול מטעמה. המוסכים מצוידים בתשתית מתאימה שכוללת מכשור מודרני שחלקו ממוחשב, וכן, בצוות עובדים מוכשר. לכל משאית ניתנת אחריות והשירות ניתן במסגרתו ולאחריו. כל משאית נרשמת בחברה וכל טיפול שנעשה במסגרת מוסכי החברה נרשם. כך, ניתן לדעת ולהכיר את ההיסטוריה של כל משאית. הדבר חיוני בעת תקופת התחזוקה, בעת מכירתה ובנסיבות שונות. המשאיות תשרתנה את בעליהן לאורך שנים רבות.